martes, 23 de octubre de 2012

File de poveste cap 2

Pam, pam, pam, am niste good news. ;) Am fost la bulgari. Ha, ha! Te-am pacalit, pentru ca asta stiai deja. ;) Ma intorc eu de la bulgari (apropo, si la ei Marea Neagra e la fel de neagra) si ce gasesc pe mess? Un mesaj de la Jean-Noel, mon cher ami de France. Vine in Romania intr-o saptamana si o sa profit de ocazia ca ai mei sunt inca la tara pentru a-l caza la mine. Mama, nu ne-am mai vazut de un secol, cred ca o sa stam cel putin doua nopti la povesti, asa ca trebuie sa-mi fac provizii de cafea.
Ieri am bagat o tura pe la mall cu Maria. Am stat la o terasa si am ascultat o poveste de dragoste. (Fac ce fac si tot la subiectul asta ajung; sunt absolut incorigibila.) Voiam sa incep sa-i povestesc Mariei cat de tare m-am distrat eu la bulgari si cum incep sa simt lucruri din ce in ce mai intense pentru Paul, dar n-am apucat sa deschid gura, ca Maria mi-a luat-o inainte. „Il iubesc de nu mai pot pe Filip!“ „E minunat ca ai putut trece peste tot ce-a fost. Ma bucur enorm ca iubesti iar, pe bune.“ Iar i-am bagat Mariei un discurs fara sa stiu prea bine ce zic, numai ca, in ultima vreme nu-mi prea sta mintea, ca sa zic asa, decat la Paul. Paul dezbracat pe plaja, jucand carti si umezindu-si buzele intr-un pahar de bere receee. Uuuu! Paul iesind din apa ca un zeu din nu stiu ce carte despre greci din copilarie. Hmmm! „Nici nu stii ce usurata ma simt ca gandesti asa. Mereu am avut senzatia ca esti putin impotriva relatiei mele cu Filip. E adevarat ca eu n-am terminat liceul, iar el tocmai a terminat facultatea, dar diferenta de varsta nu conteaza atat de mult. Si Paul e mai mare ca tine cu vreo 5 ani, nu?“ Simt ca Maria trage o gura de aer in piept. Eu sorb niste limonada rece cu paiul – Paul in jeansii lui largi si prafuiti care se muleaza atat de bine pe… „Aseara m-a sunat Filip si mi-a propus sa ne logodim, iar eu am acceptat. Sunt logodnica fratelui tau! ;)“ Paul… Stai! Ce? Please, rewind! Ma trezesc brusc si ma uit la Maria, care ma priveste cu niste ochi mari si umezi de caprioara speriata. „Te-ai logodit? Cu fratele meu!“ Brusc ma simt tradata si ranita de cea mai buna prietena a mea si de fratele meu. Ma inabusa un amestec de furie, frustrare, gelozie, si oricat incerc sa-mi explic, nu stiu de unde vine.

No hay comentarios:

Publicar un comentario